Tonfiskröran..

Hihi.. var visst några som ville veta vad som var i tonfiskröran =)
Jag tycker den är himla god men älsklingen tycker den smakar kattmat.. haha.

Tonfiskröra:
Tonfisk i vatten (konservburk)
Matlagningsgrädde
Krossade tomater
Lite salt, peppar och oregano.

Brukar bara köra på känsla när det gäller hur mycket det ska vara av allt. Men jag gillar ju när det är mycket sås så jag brukar ta ganska mycket matlagnings grädde =)


Igår var en himla bra dag, förutom att jag var tvungen jobba då men =)
Vi var ute och gick i ca 2,5 timmar!! Shit pommes va slut jag var efter det men sååå himla skönt det var. Känns verkligen som att det börjar bli vår snart. Hoppas verkligen att det här vädret håller i sig.
Började ju inte förens k 16 så jag hann som tur var vila och äta innan det var dags att fara.

Idag är det ju också kanon väder men jag tror inte det blir nån lång promenad innan jobbet, är grymt seg i kroppen och då är det lika bra att vila istället. Blir nog bara att vara ute på gården istället..

Och imorgon är det tisdag och det betyder film kväll med brudarna!! Vi hade tänkt se saw 6.. scary =)

Nåja, nu ska jag väl ta och klä på mig och gå ut lite iaf..

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, det lät gott =)

2010-02-15 @ 13:55:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tessi

fin fint...provas i veckan!=)

2010-02-15 @ 22:48:35
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0