Söndags mys..

Ännu en lugn och skön dag, vi tog en lång sovmorgon och låg och surrade och jag läste lite. Var sugen på att göra en riktig lyx frukost sen men när vi väl steg upp var jag alldelens för hungrig för att orka göra nåt annat än mina vanliga rostade mackor med marmelad, ägg och varm choklad. Men det är ju himla gott det också!

Annars händer det inte så mycket idag heller, blir ev att fara och köpa en skoter. För älsklingens skull hoppas jag det för han vill verkligen ha en ny nu. Men vi får väl se, han har ringt på en annons men ägaren till den verkar vara riktigt velig och små skum. Men vi håller tummarna.

Har ju verkligen vilat och tagit det lugnt i helgen men det verkar inte hjälpa så mycket mot min trötthet. Är lika trött och energilös ändå. Det tar på krafterna att bygga en bebis tydligen =) Ändå äter jag sjukt mycket bättre än tidigare, massa frukt och sånt nyttigt. Godis och sånt har jag nästan slutat äta, är inte alls sugen på det.. och det känns ju inte lite skumt med tanke på vilken jäkla gottegris jag egentligen är!

Vi ligger och slö kollar på nån dokumetär på tv, det är en familj i nordamerika tror jag det var, som har 18(!!!!) barn, dom är typ sjukligt kristna och ungarna får absolut inte lyssna på typ rock och sånt. Men fy vilket jobbigt liv det måste vara med så många barn. Hur fasen har dom råd att leva??

Nä nu ska jag nog snart ta och börja med maten! Magen kurrar som tusan.

Men först, här kommer den utlovade magbilden.


V 12

Inte så bra bild direkt men det var fasen svårt att få till det. Armen var som bara ivägen och inte tillräckligt lång =)

Men nu blir det middag!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

jäj mias baby-belly!=)

2010-02-21 @ 20:20:19
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

hihi :) ja det syns ju en hel del :)

2010-02-21 @ 20:34:51
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Härligt:) det syns ju!!:) Vad skönt med godiset,jag åt MASSOR med godis under graviditeten:) ha det bra,kraaam

2010-02-21 @ 20:44:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

sötmagen :) ja man är rätt trött i början men det brukar ge med sig lite efter v 12.. och järntabletter ska man ju ta men jag minns inte när man skulle börja med det.. snart borde det väl vara iallfall..

2010-02-21 @ 22:04:06
Postat av: magdalena

sötmagen:)

2010-02-22 @ 19:40:40
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Hugomia

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-03-02 @ 08:42:19
URL: http://hugomia.blog13.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0