Fredag

Är visst fredag idag.. fast det känns inte alls som fredag. Känns inte som nån dag alls typ =) Har iaf jobb helg i helgen (suck!) men det ska väl gå att ta sig igenom den också relativit smärtfritt. Speciellt när dom har lovat -2 grader och strålande sol på onsdag när jag är ledig. Där har jag verkligen nånting att se fram emot =) Längtar så sjukt mycket efter våren!!

Fy tusan hur mina händer ser ut! Torra och iskalla.. och så har jag skalat och ätit så mycket apelsiner så jag är helt gul runt naglarna. Det går inte bort hur mycket jag än skrubbar! Men det är ju så gott och nyttigt med apelsiner så blir man då lite gul så får man väl leva med det =)

Nä nu är det nog säkrast att jag tar och gör mig iordning för jobbet. Uhuu.. vill inte ut i kylan, eller till kylan på jobbet. Svinjobbigt att sitta och tokfrysa i kassan.

Ha en bra fredag allihopa!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0