Sådär ja..

Då var vi hemma igen efter massagen och ett besök hos min mormor, dock missade jag bussen hem och fick vänta en timme på nästa. Lite segt men det gick ju bra ändå.. dumt bara att typ alla jag känner har flyttat ut från centrum så vi hade ingen att hälsa på.

Blev iaf bara att köpa några tuggisar till India (skälet till att vi missade bussen!!) så jag hoppas hon tycker om dom =)

Skulle verkligen behöva städa men jag får se om jag orkar det idag.. annars måste jag göra det i morgon.
Trots kylan  så är jag vansinnigt sugen på glass!! Åhh.. choklad glass eler daim glass eller nån Ben&Jerry´s.. mmmm =) Tyvärr har vi inget av dom alternativen hemma.. inte ens lite sketen vaniljglass.

Snart ska iaf lilleman få sig ett bad men först hoppas jag att vi kan vila på soffan lite =)

Haha.. höll ju på glömma att säga att när vi kom hem så såg jag att det hade varit en väsk tjuv i farten! Orkade inte släpa med min egen väska idag så jag lämnade den hemma men när vi kom hem så såg jag att India har lyckats ta den från en stol och släpa in på sin bädd där hon har tömt den på lite saker och lagt sig i den!! Hon är ju bara för härlig min tös =)


Och så har hon ju i vanlig ordning tagit en av mina skor och amningskudden =)
Tur att hon inte biter på saker iaf utan bara ligger på dom!


Nä.. vila lite nu då va..




Kommentarer
Postat av: Miii

va bra gumman att du skicka den där mallen, ska fylla i den och skicka in! skönt o ha en mall att gå efter :) Hihi söt India är som grejar på hemma och möblerar om :P Kram!

2010-12-09 @ 22:28:09
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Åh vad gullig India är!:D



Hon vill ha saker som luktar som dig och av Emil. Mammas hund brukar ta mammas foppatoffel till bädden om mamma är borta nån dag. Och sätter ena benet i skon. Ser sjukt kul ut.

2010-12-10 @ 21:18:36

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0