Övertrött bebis

Hujja vilken övertrött bebis vi har. Han har sovit himla dåligt idag och natten till idag ska vi inte ens prata om! Så nu är han riktigt gnällig, men han vägrar ändå att sova.

Vi har haft fin besök av Lollo och Rolle i kväll också, skit kul att dom kom förbi =) Lillmannen fick så fina kläder av dom också.. skit cool body bla annat. Tusen tack verkligen =)

Annars idag så har jag faktiskt äntligen fått fingrarna ur det berömda och städat! Grymt välbehövligt! Annars har vi inte gjort nånting.. var för kallt för att gå ut idag också. Men imorgon måste jag till stan en sväng och fixa det sista inför namngivningskalaset. Känner liiite stress för det men jag tror att vi ligger bra till i planeringen för det =) Är bara kvar att baka det sista och det gör jag nog på torsdag och fredag.

Aahh.. just fasen! Har ju sängkläderna ute på vädring.. kannske är dags att ta in dom nu så dom hinner tina innan vi går och lägger oss!

Blir tyvärr inga bilder idag för datorn muppar sig så mycket, hade velat visa vad vi fick idag. Men vi får ta det en annan gång.

Nää.. hämta in sängkläderna då!

Slepp tight friends!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0