Onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder att älsklingen har varit ledig idag =)
Vi har först varit på vårdcentralen och kollat upp utslagen som lilleman har och dom tror att det bara är värmeutslag, så med lite hydrokortison och propyless så ska det nog försvinna snart! Hoppas det iaf för lillstackaren tycker det kliar och är jätte jobbigt. Undrar om det är därför han har varit så gormig senaste nätterna?

Efter det var vi till storheden och barnens hus och shoppade lite, älsklingen fick sig lite nya kläder och lilleman fick en ny skötväska, han tackar sin snälla mormor för den! =)
För mig blev det ingenting, men jag är så sjukt nöjd över skötväskan så det gör ingenting..hihi.



Skötväskan framifrån och uppfälld från fram och baksida. Den har också ett fack med kylning för flaskor. Kommer nog bli skitbra =)

Var ju en sväng på stan med mamma igår och då fick lilleman dom här byxorna av sin mormor. Tuusen tack! =)


Super fina =)


Nu hoppas jag att vi får gå och sova snart eftersom vi ska upp ganska tidigt imorgon och fara iväg på sista babymassagen. Usch va trist att den är slut nu, men jag tror nog vi kommer träffas alla mammor ändå =)
Sen blir det ju förhoppningsvis babysim här framöver också!

Nåja.. ska busa med lilleman nu så han förhoppningsvis blir trött =)


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Elina

Oh, så coola byxor. :)

2010-12-08 @ 22:18:30
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Svin coola. Jag vill också handla killkläder, det finns så fräsiga. ;)

2010-12-08 @ 22:28:45
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, angående köket..



Det hoppas verkligen jag med. Som nu kan vi ju i princip inte göra nå alls i köket. :/ Och jag hatar att ha det stökigt, jag får i princip panik. Haha!

2010-12-08 @ 22:30:07
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Jättesnygg väska!



Och byxorna var helt underbara:D

2010-12-09 @ 10:26:27

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0