Julmarknad

Idag skulle vi ha gått på julmarknaden men det var ju så jäkla kallt så det blev inte av och jag är sjukt besviken!! Ville så gärna gå på den. Har inte varit på en enda julmarknad i år.. förutom skyltsöndagen då, och skyltsöndag i Boden är värdelös.. butikerna anstränger sig inte alls för att göra fina skyltningar. När jag bodde i Piteå gick jag alltid på skyltsöndagen och där anstränger sig butikerna och det brukade vara jättefint och man fick verkligen julstämning. Skulle vara kul om det blev så här också.

Annars har vi inte gjort mycket idag.. men imorgon hoppas jag att jag ska få lite gjort! Har en lång lista med saker att göra.

Nåja.. hoppas ni har en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller tummarna för er också! =)

2010-12-12 @ 21:26:30
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0