Julklappar!

Nu är jag klar med julklapparna! Blir nog bara en liten grej till bara =) Hihi..åh va jag älskar julen!
Vi har varit i Luleå idag och fixat det sista, så nu är det bara inslagningen kvar och det är ju sååå roligt! Måste bara köpa fina band först.

Nu har vi kommit hem för ett tag sen och ätit pizza till middag och nu ligger vi i soffan och ser på "Jul med Ernst" han är ju bara bäst! =) Lillmannen ligger på sin filt på golvet och pratar med sig själv i sin leksaks spegel.. sötnosen.

Jo.. på vägen hem från Luleå hade vi en polisbil efter oss hela vägen och i gammelstad ungefär så kom den upp brevid oss och lyste in i våran bil! Sen la den sig framför oss och saktade in.. vi låg bakom en liten stund men den körde ju så sakta så vi körde om den då och sen var den bakom oss hela vägen till Boden.
Det lustigaste är att vi var och handlade lite innan vi for och köpte pizza och när vi kom till pizzerian så kommer samma polisbil dit, så då frågade älsklingen varför dom hade lyst på oss och då berättade dom att dom letade efter nån. Undrar vad den människan hade gjort? Var ju som rätt komiskt att både poliserna och vi hamnade på samma pizzeria =)

Nåja.. nu ska jag koncentrera mig på Ernst!


Kommentarer
Postat av: Lina

ja se dom där poliserna är allt bra tokiga ;)



tycker också det är skoj att slå in julklappar och pyssla, är klar med alla klappar nu :)

2010-12-21 @ 22:04:59

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0