Igensvullet öga.

Hmm.. vaknade i morse och hade ont i ögat och när jag steg upp kollade i spegeln så ser jag att ögat är jätte svullet. Har absolut ingen aning om varför. Men det är inte direkt bekvämt och så ser det ju ut som jag har gått en boxnings rond!
Blir det inte bättre snart så måste jag nog åka och kolla upp vad det är.
Och lilleman har nå knottror på magen och bröstet som jag inte heller vet vad det är så blir det inte bättre så åker jag in med honom också. Fast han verkar ju inte bry sig om dom och är ju pigg och glad. Vette tusan vad det är, har ju inte gjort nånting annorlunda.. inte bytt tvättmedel eller så heller.

Nåja.. det blir nog bra =)

Ha en bra 2:a advent vänner!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Kanske hormon prickar, det fick min Lea och det är inte farligt.

2010-12-05 @ 17:28:09
URL: http://eester.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0