Idag för ett år sen..

... Var jag i Luleå med Emma och Tessi och shoppade inför nyår, och min mens var sen så jag bestämde mig (efter lite övertalning från Emma och Tessi) att köpa ett grav.test.
Tog testet när jag kom hem och det visade positivt!! Vi anade väl att det kanske skulle vara det men det var som ändå en total överraskning =) Vilken chock alltså.. hihi. Men efter att chocken hade lagt sig så kändes det bara såå bra!

Kan inte fatta att det här året har gott så oerhört fort!! Men det har varit ett riktigt bra år, jag har jobbat lite grann men mest varit ledig (sjukskriven och nu mammaledig), har gjort några super mysiga mini semestrar med min älskling, umgåtts med fina vänner, varit en höggravid brudtärna, och så klart haft en underbar graviditet, men framför allt så har vi fått våran underbara son!



Idag har jag och lillmannen äntligen vågat oss ut! Vi har varit en sväng på dollarstore och sen var vi och handlade. Och nu har ju ganska nyss kommit in från en promenad med voffan. Så jäkla skönt det var att få komma ut! Har ju bara suttit inne i flera dagar när det har varit så himla kallt, jag vill inte dra ut lillmannen när det är så kallt. Tönk om bilen skulle frysa ihop så man blir stående eller nåt.. är ju nog hemskt och jobbigt om det händer när man är själv, skulle ju vara total katastrof om det hände när han är med!

Imorgon fyller min fina pappa år så vi ska dit och fira på dagen och sen på kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Hamnar ev i Luleå med några vänner men det beror lite på vad det är för väder och vilket humör lillmannen är på.
Lillmannen fyller ju hela 4 månader imorgon =)

Nu ska jag ta och göra middag.. blir tacos!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men shit, är han sååå stor redan???

Tiden går fort... =)



Gott Nytt År!!!



Kraaaaaaam!

2010-12-30 @ 18:12:16
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0