Hon är ju för söt!

India är ju bara för söt.. härom natten vaknade jag av att hon bökade och hade sig och när jag satte mig upp för att kolla vad hon gjorde så såg jag att hon höll på att bädda i Emils badbalja som står under hans spjälsäng! =)
Så hon la sig och sov där istället för på sin egen bädd.


Tydligen jätte mysigt =)

Bebis har sovit super dåligt i natt.. han skrek i flera timmar när vi gick och la oss. Vet inte riktigt vad det var men jag misstänker ju såklart magen. Han har varit ganska gnällig och ledsen senaste typ 5 dagarna så jag hoppas det vänder snarast!

Idag ska jag iaf baka saffransbullar med philadelpihiaost klegg i =) Mmm.. mums

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

åh va söt hon är, djur kan verkligen komma på konstiga stället att sova på :)



jobbigt att inte få sova, här har vi inte heller sovit så gott Erik har legat och snorat mig örat hela natten ;) emil kanske är lite grinig efter sprutan..?

2010-12-03 @ 12:37:25
Postat av: Miii

hehe söt India är! :) mysigt o ligga ihop kurad där under hihi! åh vad gott med sånna bullar, visst vare dem du gjorde förra året och som vi smaka på, på ica?? :) kan du inte lägga ut recept på dem? PUSS.

2010-12-03 @ 13:51:52
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Det blir ju en perfekt säng för India!:D Hon är inte dum hon. Som ett eget kryp in.

2010-12-03 @ 14:42:19

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0