Första skrattet..

Idag fick vi höra lillmannen skratta för första gången, det var helt underbart! Han låg på skötbordet och jag busade med honom och killade honom på magen och då kom det härliga gurgel skrattet. Man blir så rörd och glad över allt han gör. Det händer ju så fruktansvärt mycket i utvecklingen nu! Det är helt otroligt hur mycket man förundras av att se sin lilla bebis utvecklas och lära sig nya saker.

Och så gjorde vi hand och fotavtryck ikväll, han fick ju ett avtrycksset av garbror och mister i namngivningspresent med lera och ram med plats för avtryck och foto. Himla kul!

Idag lyckades jag ju få fingrarna ur och koka knäck, synd bara att det tar så lång tid att koka.. är ju därför man drar sig för att göra det.

Annars har det inte skett mycket idag. Nu sitter vi och har glögg mys i soffan, alkoholfri såklart! Helt ärligt så tycker jag att den är godare än den med alkohol i.

Men nu ska jag försöka övertyga lillmannen om att det faktiskt är läggdags, men det kan bli svårt för han är jätte busig och inte ett dugg sugen på att sova.



Kommentarer
Postat av: Miii

vad mysigt med skratt från lille Emil! :) kan tro de är underbart o höra. jag blir supergla då jag hör Hugo skratta :) värmer i hjärtat! kram

2010-12-20 @ 13:17:36
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Johanna B

Underbart:D Du kanske kan prova att filma det nångång?

2010-12-20 @ 16:53:32

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0