En bättre dag

Idag har varit en bättre dag än igår, tack och lov!! Först tog vi sovmorgon efter en lite orolig natt, lilleman sov lite oroligt och jag fick ligga nära nära och hålla handen på honom nästan hela natten. Sen kom mamma och syrran och hämtade oss och så for vi på scraptime och handlade lite grejs, sen for vi hem till mamma och pappa och jag började scrappa. Efter det var jag hem en snabbis och åt palt och sen skjutsade jag syrran till arcus och sen var det tjejkväll hos Magda.. lika trevligt som alltid! =)

Så jag har alltså ganska nyss kommit hem, lilleman har såklart varit med och han har varit nöjd och glad nästan hela dagen. Han tycker om att vara i farten! Nu ligger han och sover i bilstolen men vi ska snart ta och krypa ner i sängen, hoppas han sover vidare då!

Imorgon blir det stan en sväng om vi orkar annars laddar vi bara för spädismassagen på torsdag! =)

Sleep tight!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0