Julmust

Igår kväll/natt när jag väntade på att sonen skulle tycka att det var säng dags så satt jag och frossade i choklad och julmust och gissa nån som var sugen på julmusten =) Fast han tyckte nog bara att etiketten var himla fin..

I natt har han sovit runt 7 timmar i sträck! Heeelt underbart =) Vi somnade väl kanske runt 2 och sen sov vi till kl 9 då han vaknade och ville ha mat! Och nu ligger vi och pratar och myser. Hoppas på att kanske få slumra liiite till bara =)
Men han verkar rätt pigg..




Min utsikt just nu =)

Hade planer på en promenad idag men det är ju snöstorm ute.. men vi tar oss nog ut ändå. Men vi får se vad vi hittar på.

God morgon på er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt med sömn!!!!! :) :)

2010-12-16 @ 12:04:35
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miii

ja va bra att ni fått sova :) skönt!! Hihi, jasså det kommer 2 till tjockisar på lördag förutom jag, spännande! :) Kommer bli mysigt, vi ses då! kramar

2010-12-16 @ 12:47:58
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0