Dan före doppare dan

Imorgon är det alltså julafton! Det är så sjukt hur fort det här året har gått.
Det känns inte alls som jul nu.. måste vara för att jag inte har jobbat och missat julruschen på jobbet =)

Nu är iaf alla julklappar inslagna, granen klädd och nu sitter jag i soffan och spelar bingolotto, dricker glögg och äter pepparkakor och knäck. Och så har jag en sovande bebis i knät =)
Mysigt till tusen alltså.

Idag var jag och lillmannen in till stan en sväng och tog hand om lite sista minuten grejer, var fundersam på om jag skulle orka för jag trodde att det skulle vara massor med folk ute men det var inte alls farligt! Gick snabbt och smärtfritt =)

Ska snart ta och bada India.. Hon har bebis kräk i pälsen så just nu luktar hon riktigt illa. Men det ska det bli ändring på.. hon måste ju bli julfin hon också.


Vill passa på att önska alla en GOD JUL ifall jag inte hinner med det imorgon!








Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Cissi

GOD JUL!!!!! =) =) =)

2010-12-24 @ 05:52:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0