Brrr..

Men fy fan.. idag blir det täckbyxor på! Måste dock sno älsklingens för jag har inga =( Måste köpa det snarast!
Skönt iaf att åka buss till massagen idag.. slippa dra igång en iskall bil.
Tur att sonen har voksin så han håller sig varm iaf =)
Och när jag klev upp så visade termometern 18 grader inne.. huuuu!

I natt hade jag ju hoppast lite extra på att få sova någorlunda bra men icke! Hoppas hoppas hoppas lilleman kommer i en bra sov period snart!


Nu blir det frukost iaf!

Ha en bra dag i kylan!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Intersport har bra. "Dobsom" tror jag de heter. Är överdragsbyxor. Smidigare än "täckisar" men precis lika varma. Man kan ha den vid -5 och -25. :) Älskar mina. Kostar 399 kr.

2010-12-09 @ 10:24:33
Postat av: Cissi

Jaa, fy fan vad man längtar till våren sånna här dagar...

2010-12-09 @ 13:18:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0