Baka baka baka

Sådär ja.. nu har jag bakat färdigt daimrulltårtan till lillmannens namngivningskalas! Imorgon blir det att baka smörgåstårtan och göra dom vanliga tårtorna. Fullt upp med andra ord! Har dock en känsla av att jag har bakat "för mycket" och att det kommer bli över en hel del men det gör ju inget =) Hellre det än att det blir för lite!

Tror jag ska ta och packa ner lillmannen i vagnen och ta voffan och gå en liten promenad.. det är sjukt varmt här inne när ugnen varit igång så länge. Och så kanske ett fönster får stå på glänt en stund under tiden.

Ska ta och börja äta järntabletter igen tror jag.. är sjukt sjukt trött trots att vi har fått sova bra 2 nätter i rad, hade iof bra hbvärde (130) när jag var på efterkontroll men sånt ändras ju ganska fort. Känns ju värdelöst att gå och vara trött när lillmannen sover så bra =)



Daimrulltårta... Mmmm


Nä.. om man skulle bylta på sig lite då, är ju inte kallt men det blåser och snöar ju en hel del!




Kommentarer
Postat av: magda

Fan så gott de ser ut. Fan nu blev jag sötsugen ;)

2010-12-16 @ 20:30:24
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Miii

ja ser himla gott ut :) joo järntabletter kan ju va bra att ta ändå senare, de funderar ja med på.. man får ju se hur värderna ser ut men jag hade inte så högt innan ja skrev in mig, men du kan ju alltid testa ta o se om de hjälper :)

kramar

2010-12-16 @ 22:15:55
URL: http://www.miiimary.blogg.se.

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0