4:e advent!

Haha.. blir som så konstigt när 4:e advent inte blir på julafton.. man är ju som inställd på att det alltid ska vara så! Men nu är det bara 5 dagar till julafton! Helt sjukt va fort det har gått! Måste ta mig ut på stan i veckan och handla julklappar. Har ju som inte gjort det än. Eller jo.. några är avklarade men det finns ju några kvar.
Är alltid ute i sista sekunden med sånt..

Idag är jag "skoteränka".. älsklingen är ute och kör skoter, dom drog iväg ett gäng tidigt imorse. Fast det är så kallt! Jag väntar på att min lillebror ska komma hit och hämta mig och lillmannen ochskjutsa oss till coop så vi kan handla lite bla knäckformar! Tänkte baka knäck.. och hoppas på att jag lyckas med det! Kan ju vara lite klurigt att få dom bra. Är sugen på att prova göra fruktmarmelad också men vi får se om jag hittar allt som ska vara i.

Och så måste jag skicka ut älsklingen på gran jakt i veckan också! För i år SKA jag ha en julgran.. iaf en liten en!

Nåja.. nu ska jag mata sonen!

Hoppas ni har en fin 4:e advent!


Kommentarer
Postat av: Miii

gott med knäck, vi gjorde några för ett tag sen, blev mjuka knäck.. ska nog testa göra hårda knäck också :) fast nu blire julgodis att baka. kram!

2010-12-19 @ 14:49:20
URL: http://www.miiimary.blogg.se.
Postat av: Daniel

hehe du har myntat ett nytt begrepp: skoteränka!:)

2010-12-19 @ 23:45:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0