Vill ha!

Åh.. har suttit och kollat runt på skor på internet.. fasen va mycket fint det finns! Man skulle bara ha varit rik också.. haha.

Fastnade iaf för dom har stövlarna från scorett


Får se om jag kanske slår till =) Och då får jag hoppas att min älskling inte märker att jag köpt dom, han tycker att jag har alldelens för många skor redan.. hihi. Men som sagt.. man kan aldrig ha för många skor.. eller väskor =)

Nu funderar vi på om vi ska fara på ett geocaching event ikväll eller om vi ska åka på nån musik grej i Valvträsk. Vet inte riktigt vad det blir men det kanske är bättre att fara på caching eventet och röra på sig ordentligt så kanske förlossningen kommer igång.. haha!
Men vi får se vad som händer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk på geocaching eventet. ;) Lätt!



Ooh. Men jag förstår det, jag vet själv hur less jag var i slutet.

2010-08-20 @ 15:26:59
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi funderar på det, men min mamma och hennes sambo håller på väldigt flitigt så vi är med rätt ofta! :) Och jag håller med, det är faktiskt riktigt skoj! :) Dom ska även på eventet ikväll.

2010-08-20 @ 16:02:47
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Lina

ohh snygga skor, såg ut att ha en lagomt hög klack också :) ska fråga min pendel när bebisen kommer om jag inte glömmer bort det :)

2010-08-20 @ 17:59:37

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0