Trööött..

Mm.. är trött som tusan men bebis spökar lite där inne så jag sitter uppe och väntar på att han ska lugna sig och somna innan jag försöker sova =)

Det blev iaf att fara och hälsa på lite folk ikväll, först var vi till Sara och lilla Ebba och hälsade på och fick tårta! =) Grymt gott! Och så fick vi även superfina bebis kläder.. du är är snäll gumman, tusen tack!!

Efter det besöket for vi till Sara och Johnny och såg film och käkade pizza.. himla nice det också!

Sen nu när vi kom hem fick vi en sur överraskning.. huvudsäkringen i huset hade gått pga tvättmaskinen. Igen!!
Vi (älsklingen) bytte ju kol i den och den funkade igen, 2 ggr. Nu vette tusan vad det är med den. Hoppas iaf att det är nånting som går att laga. Men det är väl lika bra at börja kolla efter en ny. Grymt irriterande iaf.

Blir förresten ingen ikea tripp imorgon.. det var till Kalix älsklingen skulle köra och då var det inte så intressant att följa längre =) Lika bra det egentligen, blir alltid så dyrt att åka till ikea!


Bebis kläderna vi fick av Sara idag =)

Nä.. nu måste jag försöka sova innan jag däckar i soffan!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men då är du som mig. Jag är också sån, och jag trodde absolut att all min smärta skulle gå ut över M. men icket. Jag lät eller var inte alls arg på honom, först absolut i slutet. Fram till det var de lixsom så spännande eller vad jag ska säga. Du får uppdatera mig efter förlossningen hur de gick för dig med ditt humör. :)

2010-08-20 @ 00:39:23
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA ♥

Jo verkligen... Ett shoppingcenter??? Driver du! Haha, jisses att du klarar dig? :P Haha, jo men det har du ju rätt i. Så länge du trivs så :)

2010-08-20 @ 00:43:03
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jätte-fina kläder ni kommer ha till lillen! =)



Kraaaaam!

2010-08-20 @ 06:43:52
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag väntar med en spänning på en uppdatering då. :)



Inte för att jag känner dig eller så, men jag har ändå bara en känsla av att nå kan hända i helgen. Att han kanske vill göra entré. :)

2010-08-20 @ 10:42:18
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0