Tjejkväll.

Har varit duktig och städat upp lite här hemma.. fanns inte så mycket att städa så det gick fort =) Fördelen med att gå hemma och boa hela dagarna!
Och så har jag fixat madrassen till vagnen. Nu är det middag som står på schemat och det får blli stuvade makaroner och köttbullar idag.. smaskens!

Sen ska jag iväg och träffa mina tjejer ikväll.. ska bli himla nice som vanligt! =)

Imorgon är jag grymt sugen på att åka till Luleå och kika i lite butiker.. köpa nån mysig kofta och bara strosa runt. Så jag ska ta och övertala älsklingen om att vi ska åka dit.

Har klippt klorna på India också.. hon har blivit så himla duktig på det nu! Riktigt skönt att hon har slutat bråka varje gång det är dags för kloklippning.

Nä.. fixa middag, sen duschen och sen iväg och träffa mina babes!


Kommentarer
Postat av: eemmaaj - saveu ♥

Vem bär den bäst, rumer vs jennifer.. Jag vet vad jag tycker, men jag vill höra vad du tycker också ju.. så ja, let me know ;D

2010-08-25 @ 21:40:36
URL: http://saveu.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0