Tjej mys!

Nu har jag just kommit hem efter en super mysig kväll med bästa brudarna! Vi käkade först taco middag och sen har vi suttit och surrat en massa. Efter att vi hade ätit så kom Jossan med sin lilla Dylan så nu har man fått snosa lite bebis =) Åhh va dom luktar gott och är små och mysiga! Längtar ännu mer efter våran nu!

Kom på att vi måste köpa en madrass eller nånting att ha i vagnen också! Blir kanske lite hårt med bara mjukliften.. eller jag vet inte.. ´man har ju filtar och grejer ändå så det kanske räcker? Måste gå ut och känna på det imorgon =)

Imorgon har jag inga planer alls.. funderar på att kanske cykla ner till dollarstore och köpa mjukmedel och maskindiskmedel om jag orkar. Är ju ganska nära dit ändå.. men vi får se.


Hoppas att ni har haft en bra dag ni också! Nu ska jag slappa i soffan lite och sen krypa ner.

Kram



Inflygning över Chicago förra sommaren.. härliga minnen =)









Kommentarer
Postat av: joss

tack för en mysig kväll och stort lycka till - snart kommer lillen!!! :D

2010-08-12 @ 09:53:16

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0