Shopping!

Idag ska jag följa med mami och papi till Luleå.. är sjuuukt shopping sugen! Känns dock inte så smart att shoppa nu.. vad skulle jag köpa? Lite onödigt att köpa tjockis kläder för nu är det bara 8 dagar kvar tills bf!
Vanliga kläder känns ju inte riktigt aktuellt heller får jag lär ju inte bli smal på en gång igen =) Så det får nog bli fönster shopping.. och lite bebis shopping =)
Kul att strosa runt och kika på allt iaf.

Sen blir det hem och pyssla på med lite grejs..

Nä.. nu måste jag sätta fart!




Kommentarer
Postat av: Lina

det är ju så kul att köpa kläder till bebisen :) finns så mycket gulligt :)

2010-08-16 @ 09:56:38
Postat av: nicole

sv: yes :)

ska va med killen



tyck gärna till om dagens outfit

/Shoppaholly

2010-08-16 @ 13:48:00
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Miiii

hoppas du hittade nå söta bebiskläder :)

2010-08-16 @ 15:43:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0