Present till våran bebis =)

Idag har jag äntligen sllipat klart spjälsängen!! wiihooo =) Nu ska jag bara måla den men det är ju piece of cake i jämförelse med att slipa!
Den kommer att få bli mörkgrå har vi bestämt nu. Längtar tills den är färdig målad och torr så jag får ta in den och bädda och göra fint! Längtar efter våran bebis!! Och det gör älsklingen också =)

Var förbi min ena kusin idag och fick en present till lillskrutten =)

Body och byxor med barbapappa..


Och 2st pyjamasar.

Tusen tack för det =)


Nu ska jag slappa i soffan och trycka i mig lite chokladpudding tror jag.. Mmmm =)


Kommentarer
Postat av: Miiii

vad söta små kläder :) hihi förstår att ni längtar nu! en evig väntan nu i slutet :)

2010-08-04 @ 23:36:30
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0