Onsdag V.38

Idag är vi 38 veckor gångna och går alltså in i vecka 39 nu! Sluttampen på riktigt! =)
Nu kan han verkligen komma vilken dag som helst.. eller så dröjer det 2 veckor till. Man vet ju aldrig, men jag hoppas att han kommer snart! Gärna innan bf =)


V. 38


Idag hade jag tänkt städa lite eller iaf dammsuga.. måste bara vänta på att diskmaskinen blir klar först, är nåt vajsing så om jag har dammsugaren och diskmaskinen igång samtidigt så går en propp. Skumt men det ska fixas snart!

Sen ska vi tömma vårt bord på veckans allehanda ikväll när älsklingen kommer hem. Hoppas vi har fått in några kronor där! Och direkt efter det ska jag till Marie och så blir det tjejkväll där. Ska bli super mysigt. Vi ska äta tacos och bara surra och mysa.. välbehövligt!



Kommentarer
Postat av: Miiii

sötmagen din! :) ja så spännande när han sen kommit ååååh.. bebismys!!

2010-08-11 @ 22:36:20
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Marcussolveig

Greetings. This site is so full of information

2011-07-14 @ 10:43:27
URL: http://marcussolveig.blogyd.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0