Möblerat om..

Ja.. råkade visst möblera om lite här hemma. Vet inte om jag är så nöjd med det men det får vara ett tag så får vi se sen =)
Älsklingen låg och vilade och när han klev upp så var sig inget lika typ.. han tycker nog att jag är knäpp =)
Visar nån bild sen när jag har bestämt mig om jag är nöjd eller inte.

Nu försöker jag övertala älsklingen om att vi ska fara på eventet ikväll.. vill ut och röra på mig så bebis kommer ut!! =) Och så skulle India bli så glad av att få komma ut på lite caching!

Jaa.. så att.. ja =)



Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe gud vad du grejar på gumman :) förstår att du vill ha ut bebisen nu! kram

2010-08-20 @ 22:17:15
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0