Men så jävla typiskt då.

Åh.. våran tvättmaskin har gått sönder! Skit också. Hoppas att det bara är kolen i den som är slut för det är enkelt att fixa.. och så har älsklingen en massa kol liggandes i garaget också. Så håll nu tummarna att det bara är det!
Körde igång den innan vi for till mami och papi och åt middag och nu när vi kom hem så hade jordfelsbrytaren löst ut och allt var dött. Har inte lust att köpa en ny tvättmaskin..

Och hyllan där jag håller på att besta är ju segast i världen på att torka.. när jag skulle ta andra varvet idag så var den fortfarande kladdig så jag får ta och vänta nån dag till så den är ordentligt torr.
Frågan är då bara vad ska jag sysselsätta mig med nu??? Får väl ta och rensa skåpen och organisera dom =) Är så vansinnigt rastlös, kan knappt sitta still.

Tänkte visa en video på India från igår kväll/natt när hon låg och sov på soffan och drömde om nåt gott.. så jäkla söt =)



Syns kanske inte så bra men det rycker en massa i ansiktet och ögonen på henne.. djur är så jävla roliga när dom sover och drömmer! Och det bästa av allt är att India drömmer ofta och mycket =)

Nä.. ska fixa lite och sen gör jag nog en tidig kväll.. är as trött.

Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: hehe jo de där känner man ju igen :p



oj de lät inte så bra, åh nu vart jag jätte sugen på glass :) Jag vet inte riktigt kanske blir att se på film senare :)

2010-08-17 @ 20:25:44
URL: http://justlittleme.webblogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Ja visst va dom söta :)



Exakt, då är det bara att köra på liksom! :)

2010-08-17 @ 21:33:12
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Kol? Hjälp ska sånt sättas i tvättmaskinen? noll koll



Åh vad gullig hon är India.:D

2010-08-17 @ 22:12:45
Postat av: Cissi

haha aww, vad gulligt! :D

2010-08-17 @ 23:32:15
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Lina

ånej va jobbigt, hoppas att det går att fixa enkelt!



kommer ihåg det där med att fixa, det har nog aldrig varit så rent och fint hemma hos oss som när jag var hemma och väntade på bebis :)

2010-08-18 @ 10:18:37

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0