Linnet jag köpte..

Såhär ser linnet jag köpte idag ut:


Det är dock mer rosa än rött.. blev en dålig bild men jag ides inte ta en ny =)


Älsklingen har farit iväg till basen och ska kolla på lite race men jag är så jäkla trött så jag orkade inte följa.. jag och India slappar i soffan och tittar på bröllopsfotografen =)
Sen blir det sängen som gäller och jag hoppas jag får sova ordentligt i natt! Måste ju vara utvilad inför det som ska komma så nu är det dra ner på tempot som gäller! Har ju fått några "utskällningar" för att jag håller igång för mycket =)

Imorgon tänkte jag smita in till stan och kika på ett par skor.. är sjuuukt sugen på dom. Men vi får se.

Sleep tight sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Miiii

åh känner igen det där linnet, vare sånna dem hade på marknaden i stan också när vi var o kollade? :) de var fint iaf! åh skor behöver man alltid :) hihi! jag skulle ju köpa dem där skorna på eurosko du vet som du och jag gillade, men då var dem slut.. typiskt! kram

2010-08-28 @ 23:02:13
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: jodå , själv? :)



/Shoppaholly

2010-08-29 @ 03:32:34
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0