Gooooodmoooorning vietnam!

Eller ja Sverige då.. har inte dragit iväg på en spontan resa =)

Åh vilken skönt sovmorgon jag har unnat mig idag! Ligger fortfarande kvar i sängen och har det gött, läser lite bloggar och äter lite kakor. Man kan knappast få en bättre start på dagen va? =)
Idag kommer det bli en riktig vilodag, kroppen är tung som bly och fötterna värker efter helgens bravader. Men det är det lätt värt för det var så jävla härligt!

Bjuder på två snabba videoklipp från i fredags när vi stod vid piteåälven och India (som nu mera älskar att bada!) badar och plockar stenar från bottnen.


Var lite väl djupt här för att sticka ner skallen och ta upp stenen =)




Här går det lite bättre men då är ju stenen för stor för att få in i munnen!


Finns ett till klipp där hon blir skit skraj när det kommer vågor men det orkar jag inte lägga upp nu utan det får ni se en annan gång! Nu ska jag stiga upp och äta nånting annat än bara kakor =)



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0