Galet vatten..

Har suttit och kollat igenom lite bilder och filmer från i sommar och så hittade jag den här videon på India från förra helgen. När vi var i Piteå och hon simmade och badade en massa, det körde förbi en båt så det blev vågor och det har hon aldrig varit med om förut så hon tyckte det var jätte skumt =)



Hon är så rolig min lilla hund!


Har varit ute i stora huset och klämt och känt på barnvagnen och hämtat in lite saker. Bla en lack hylla som vi ska sätta upp i köket. Tycker att dagarna ska gå fort nu så vi får träffa våran lilla skrutt!

Nu ska jag dra en vända med snabeldraken!
Är sjukt sugen på att börja prova alla knep för att få igång en förlossning men älsklingen jobbar den här veckan och nästa och sen blir han ledig så han tycker att bebisen kan stanna inne tills han blir ledig =) Jag håller ju som med men jag vill ju ändå att han ska komma ut nuuuu!! =) Men pengar är pengar.. och sånna behöver vi.



Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe ja du får prova lite olika grejer nu och se om de sätter fart på lillen! :) men ja tror också på det där med att han kommer nog när han är redo! :) kram

2010-08-12 @ 18:07:19
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Haha bäst ni passar på för annars kanske ni går miste om att prova det.:P

2010-08-13 @ 21:47:41

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0