Flug invation..

Herregud va mycket flugor vi har fått in!! Är säkert 20st.. så älsklingen är på flug jakt och nu tror jag han har fått ihjäl dom flesta.
India hatar ju flugor men när husse springer runt och slår ihjäl dom och dammsuger upp dom så blir hon så rädd och ängslig så hon måste komma och gömma sig bakom matte =) Fåntratten min.


Hon är så söt min lilla knäppis!

Det ska bli väldigt roligt att se vad hon säger om att få en bebis i familjen =) Tror att hon kan bli ganska vaktig och skydda lillskrutten mot främmande människor.


Är vansinnigt trött så jag ska ta och vila lite nu innan det är dags att börja med maten. Har inte blivit så mycket gjort idag men jag har iaf skurat ur kylen, rensat i burk skåpet och gjort iordning byrån med bebis kläder. Och så har jag och India varit på en liten promenad.



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hehe okej :)

2010-08-18 @ 18:56:50
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0