???

Va fasen håller baby widgeten på med? Nu har den börjat räkna uppåt. Den räknade ner till 0 och nu går det uppåt? Aja..

God morgon förresten! =)
Fast jag är lite vresig den här morgonen.. har blivit väckt av telefonen flera gånger imorse. Men lite frukost botar nog det!

Var super mysigt att sitta och surra med mina babes igår, dock så blev det ingen lång visit för mig. Huvudvärk och himla trött.

Idag har jag tänkt ta mig till Luleå.. verkar som jag får med mig min älskling också =) Är så vansinnigt shopping sugen! Fast det kommer inte bli så mycket shopping ändå, så svårt med storlekar nu ju.. ingen idé att köpa tjockis kläder och så vet jag ju inte om jag går ner till min vanliga storlek igen heller.

Igårkväll beställde jag iaf hem det här:

  

En svinsöt overall till lillskrutten och en lång farfars tröja till mig =) Tvärr kommer inte overallen förens i oktober men men.. han kommer vara sååå söt i den!

Nä nu ska jag stiga upp och äta frulle!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hade en sån dräkt till Neo och det var suverän. Varm och gosig plus att dom är ju så söta i den :)

2010-08-26 @ 10:36:34
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Den där overallen är sjukt söt, har en likadan fast i brunt :)



OKej då kanske jag ska köpa den jag också...

Hur mår du idag då?

2010-08-26 @ 13:31:46
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du inte gått 2 dagar över tiden? :)

2010-08-26 @ 17:13:27
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Sara

Sorry att jag ringde på morgonen...=/

2010-08-26 @ 20:03:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0