En lunch på stan

Har just kommit hem från stan. Har varit med Tessi och gått en liten sväng, var ju tvungen att hitta nåt till min syster som fyller år idag! =)

Gick rätt fort att köpa hennes present så vi satte oss och åt lunch på Opalen och satt och surrade ett bra tag också. Sen hjälpte Tessi mig att bära in lite grejer på veckans allehanda också. Tack för hjälpen! =)

Himla kul att komma ut och se lite folk!
Nu ska vi snart åka till mamma och pappa och fira min syster och äta middag, och massa fika såklart!

Måste bara säga också att jag är så sjukt nöjd med min nya foundation! Isadoras high performance all-day.. himla bra, den sitter hela dagen och känns väldigt lätt och fräsch.. himla nice.


Helt klart en favorit!

Nä nu ska jag äta ett äpple och ska vi fara!




Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tror också vi ska dit lördag! Ska hålla utkik efter dig!! =)

2010-08-03 @ 19:02:11
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja den såg jättefin ut på dig foundationen! jag e glad att ja inte tog nån mörkare, har ettan jag, den räckte gott o väl :) Åhh nolia ska vi också fara på nån dag!! grymt kul :) kram.

2010-08-03 @ 20:12:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0