Det är ju fredag idag!!

Haha.. snacka om att jag är helt dag vild! =)
Himla skönt med fredag iaf så jag får träffa min älskling lite mer!

Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig. Jag har dammsugit (ides inte igår) sen har jag plockat undan och så har jag cyklat ner til dollarstore och handlat lite tvätt grejer. Fattar inte varför man inte köper såna saker där oftare?? Är ju typ halva priset mot för tex ica.

Ikväll ska vi ut och äta på Bränna fick jag just veta.. ska bli himla nice! Sitta och äta och surra och bara ha det gött =) Skulle ha suttit fint med en drink eller 2 också men det måste jag ju som hoppa över. Men men.. blir nog nice ändå!

Nä jag ska väl ta och hoppa i duschen då och göra mig klar för middagen sen. Är ruggigt varmt och kvavt idag så jag valde en dålig dag att dammsuga och cykla på =) Men det var faktiskt himla skönt att cykla och få röra lite på sig! Cyklade dock vääldigt lugnt och sakta.. haha.



Såhär blev det förresten med hyllorna vi satte upp igår.
Har dock bara ställt dit lite grejer där nu så det inte ska vara tomt,
canvas duken med magbilden kommer få stå där när jag får den!



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0