Bröllop!!

Igår var det ju äntligen Sara & Niklas bröllop! Känns så konstigt att en dag som vi har längtat efter och planerat för så länge är över nu. Men det var en otroligt fin dag och allt blev väldigt lyckat =)

Dagen började med att alla tjejer i brudföljet samlades hos Camilla för att göra sig iordning. Frida var snäll och ställde upp och fixade håret på mig och Emelie (den andra brudtärnan) och så fixade hon även mitt smink! Stort tack för det verkligen, Frida! Du är jätte duktig! =)

När alla var fixade och klara så tog vi det lugnt en stund och sen kom våran skjuts till kyrkan. Kan lova att vi alla var gode nervösa när vi kom fram dit! Sen satt vi och väntade en stund i för rummet och sen var det dags att ställa upp oss och invänta bröllops marchen, shit pommes va nervös jag var innan dom öppnade dörrarna och vi började gå in! =)

Förutom den vanliga ceremonin och prästens tal så sjöng Johanna en sång inne i kyrkan och jag lovar att det kom många tårar då. Så himla fint! Och en överraskning för Niklas som inte visste om det =)

Sen när ceremonin var slut så var det mottagning på perbackagården med jättegod mat och massa dricka och firande! En helt perfekt dag med andra ord =)

Lyckades ändå vara igång ganska sent, jag och älsklingen drog oss hemåt vid 1 tiden nångång! Men idag blir det nog att ta det lugnt mest =)

Här kommer lite bilder från igår!


Frida fixade mitt hår och smink! Här har det dock hunnit dugga på oss så lockarna har raknat lite.


Det fina brudparet!


Tärna, brud, tärna =)


Jag och min älskling!


Jättefin och supergod tårta.


Min fina tärn bukett!

Så.. det blev några bilder =) Tyvärr är dom ju från min skit kamera så bild kvaliten är ju kass men ni ser ju iaf lite hur det var.

Nu är det mat som gäller!


Kommentarer
Postat av: Miiii

ååh vad fina ni var alla! :) måste ha varit jättekul och mysigt på bröllopet! :) kraam!

2010-08-01 @ 13:25:23
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vad fin du var!!! =)

2010-08-01 @ 15:02:10
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: lina

åh va fin alla var :) jättesöt klänning du hade :)

2010-08-01 @ 19:23:01
Postat av: Marre

Guuu va snygg du var Mia!!! :) Super mysigt med brollop!!!! :) :)

2010-08-02 @ 01:14:22
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: magda

Du var sjukt jävla fin mia :) Kollade på saras bilder o fick nästan tårar i ögonen kanske man skulle gifta sig ändå ;) haha.

2010-08-02 @ 20:51:41
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0