Barnmorske besök.

Jepp.. idag har vi varit på kontroll hos barnmorskan. Förhoppningsvis var det det sista innan lillskrutten kommer =)
Näst besök är inbokat den 24:e och det är ju samma dag som vi har bf!! Grymt spännande att se om vi kommer behöva fara dit.. hihi. Annars var då allting bra och så.. han sitter fortfarande på rumpan men det gör ju som sagt ingenting. Hon tyckte bara att jag kanske skulle dra ner på tempot och vila lite mer bara =) Men det är ju svårt när man vill så mycket.. men jag får väl se till att ta lite mer pauser bara.

Förutom att vara till bm idag så har vi varit och tittat till vårat bord på veckans allehanda och så har vi handlat. Fy fasen va tråkigt det är att handla mat! Och dyrt!!
Och så var vi såklart till apoteket och köpte fästingmedel.. och det var ju svinigt dyrt! 259kr för en förpackning.. usch å fy! Fast det är ju ändå lätt värt det.. vill ju inte att hon ska behöva få nån fler fästing. Hoppas bara att hon inte blev smittad med nå skit från den vi tog bort igår.

Älsklingen ska ut och köra cross med ett gäng kompisar nu så det blir sen middag.. men jag har just smält i mig massa äppelkräm så jag överlever nog =)
Tänkte äta citronbitare och potatis, med remouladsås och spenat såklart.. och citron till. Mums!


Älsklingen och India i Storforsen


Jo.. har sett att det börjar vara ganska många som följer min blogg och det skulle vara jätteroligt om ni ville lämna en kommentar eller liknande så jag får se vilka ni är =) Man blir ju som lite nyfiken!
Absolut inget krav eller så men om ni vill så får ni gärna göra det =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja han sitter verkligen där han sitter lillkillen :) han vägrar flytta på sig hihi! men de går nog bra ändå ska du se! vi ses imorron gummsan :) KRAM

2010-08-10 @ 18:25:20
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Kicki

Självklart kan ja lämna en kommentar!! Ska bli spännande hå "höra" hur det går med bebben!

Kramisar

2010-08-10 @ 18:56:24
Postat av: Marre

Hej pussgurka! Du vet ju redan att jag laser din blogg varje dag men jag lamnar lite fotspar anda!

2010-08-10 @ 19:59:51
URL: http://marli.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag följer, men det vet du kanske redan ;-)

2010-08-10 @ 20:05:13
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: juliaericson

det är ju tur det!



vet du om det ska bli en pojke eller flicka?

2010-08-10 @ 21:32:21
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: juliaericson

har ni tänkt något namn än då? :D

2010-08-10 @ 22:06:41
URL: http://saviourtonight.blogg.se/
Postat av: Lina

så han vill verkligen inte ligga åt rätt håll men det är ju tur att det går bra ändå :)



ja du vet ju att jag läser din blogg ;)

2010-08-10 @ 23:15:42
Postat av: Sara

Jag läser den också..!

2010-08-11 @ 01:08:41
Postat av: Johanna Berg

Kommenterar;P



Himla spännande!



Är tur och skönt att du orkar vara uppe och springa.;)

2010-08-11 @ 10:57:58

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0