Bad dream

Usch vilka hemska drömmar jag har haft på morgonsidan idag! Så jobbigt när känslan från drömmarna stannar kvar långt efter att man har vaknat. Blev iaf väckt av en kall blöt nos i ansiktet när det var som värst.. hon märkte nog att jag drömde nånting hemskt =)
Vi brukar ju väcka varann när vi märker att det är hemska drömmar, även om India inte drömmer mardrömmar lika ofta nu som tur är! Första tiden och nästan 1 år efter att jag hade fått henne drömde hon väldigt ofta om hemskheter. Måste vara allt hon bearbetade från sitt helvete i spanien. Var så hemskt att vakna av att hon skrek i verklig dödsångest. Dom säger att man inte ska väcka hundar som sover och drömmer men jag kände mig tvungen att göra det ändå.. och när jag hade väckt henne så såg hon så lättad ut och kröp ihop så nära mig hon kunde komma =)


Nu blir det lunch och sen ett varv med snabeldraken!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma ♥

Verkligen :) Okej men det är ju skönt det i alla fall, hade varit jobbigt annars! Inga planer på att flytta därifrån? :P

2010-08-20 @ 12:53:52
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ska du se att jag (vi) har rätt. :)

2010-08-20 @ 12:56:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma ♥

Okej det låter mysigt de :) Vill också ha hus, men de blir sen när vi har råd :)

Ska du göra idag då?

2010-08-20 @ 14:45:32
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Ni är verkligen änglar som tar hand om henne och gör att hon får det bra resten av sitt liv. Och hon förgyller med all säkerhet ert liv också.

2010-08-20 @ 20:45:39

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0