2:13

Vi har haft film mys med Sara, Johnny, Tompa och Jenny hos oss ikväll. Vi såg en film som heter 2:13 den var väl som helt ok.. men jag fastnade som aldrig rktigt i den. Men sevärd var den ju och så var det ju som trevligt att ha lite folk här =)

Har råkat bita av en liten liten flisa från en tand och det är vasst som fasen och det går ju inte att låta bli att pilla med tungan där hela tiden. Aahh va jobbigt det är.. funderar på att ta en nagelfil och fila bort den vassa kanten men älsklingen tycker att det är en skit dålig idé så han har förbjudit mig att göra det =) Kan väl hålla med om att det kanske inte är en så bra idé men jag är grymt sugen på att göra det ändå!

Imorgon ska vi till barnmorskan också.. spännande att se/höra bebisen och se om han kanske har vänt sig eller om han fortfarande sitter på rumpan. Fast jag hoppas ju att det är sista gången vi går dit.. att han har hunnit komma ut innan nästa gång =) Lite less på att springa dit hela tiden börjar jag ju vara..


Nu blir det iaf sängen..

God natt på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har följt din blogg nu ett tag, och spännande och se när han bestämmer sig för att kika ut. :) Ni vet att det blir en kille eller? Ni har iaf något underbart som väntar er, en underbar tid och ta vara på tiden. Jag tyckte nyss jag själv låg på förlossningen, men Saga blev redan 6 månader i torsdags. :) Hur som helst, lycka till med allt!

2010-08-10 @ 10:53:29
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Miiii

hihi ja hoppas det går bra hos barnmorskan och att han vänt sig nu :) kram!

2010-08-10 @ 11:24:24
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

hur mår du :)?

2010-08-10 @ 12:59:45
URL: http://elie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0