Torsdag

Och ledig dag idag också.. himla skönt! Känner mig inte helt i form idag.. började igår kväll en stund innan vi skulle gå och lägga oss. Värsta magknipet och jätte bubblig kände mig lite små fëbrig också. Trodde jag skulle behöva spy men som tur var så slapp jag det =) Måste ha ätit nånting konstigt för nu idag är det mycket bättre.

Igår följde jag ju med Magda och Tessi till Luleå. Först var vi på rättegång (fy fan vilken idiot han är!!) sen gick vi runt i Luleå och kolla in alla vårnyheter. Och jag var såå jävla duktig, köpte bara en scarf på cubus och ingenting annat! =)
Efter Luleå var det bara hem och äta middag och mysa med älsklingen innan det var dags att sova. Har börjat gå och lägga mig ganska tidigt nu, är så himla skönt att somna i tid och sen vakna utvilad på morgonen!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Hade ev planer på att åka in till stan en sväng efter att Magda slutat kl 14 och strosa runt och kika lite här också. Får se om jag orkar med det. Skulle verkligen behöva köpa hårfärg.. min utväxt är horribel!! Tänkte bara köra på en mörkbrun toning nu tills jag har bestämt mig om jag ska fortsätta ha det svart eller inte. *svåra beslut* =)

Jo just ja.. igår gick vi ju in i V. 20 också =) Var hos barnmorskan på morgonen och mätte magen och lyssnade på lillhjärtat. Jäklar vad det slår! Allt var då bra och om en månad ska vi tillbaka dit igen.
Liten har sparkat på litegrann nu på morgonen, tur att det inte är så hårda sparkar nu utan mer som ett puffande typ =) Man kommer nog vara rätt less på att bli sparkad hårt innan det är över ändå. Är som en häftig känsla att känna att det är nån som ligger och fäktar där inne.


V. 20 Nu börjar jag känna mig ganska tjock =)


Nu ska jag ta och klä på mig och gå på promenad med India, får se om jag kanske känner mig lite piggare efter det =)

Sen har jag världens finaste pojkvän också, bara så ni vet! =) Fan va jag älskar honom!

Hoppas ni har en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin-magen =) =)

2010-04-08 @ 14:40:12
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

Å halva tiden gått, hej å hå va snabbt det gick :) Fin fin mage har du alldeles lagomt stor :) Kram

2010-04-08 @ 20:27:44
Postat av: Jondaniella

Great idea make it site. Thank you.

2011-03-28 @ 10:37:17
URL: http://jondaniella.blogbow.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0