Måndag

Fy fasen va segt den här dagen har gått! Timmarna bara kröp fram på jobbet..
Var såå grymt skönt när klockan äntligen blev 18.15 så jag fick fara hem.

Vár sugen på nåt riktigt gott till middag men jag var alldelens för trött för att göra nåt avancerat så det fick bli korv och stuvade makaroner som älsklingen gjorde medans jag låg i soffan. Han tar så bra hand om mig =)
Sen blev det lite glass till efterrätt.. har som fått extra dille på glass nu! Kan äta hur mycket som helst..

Lill skrutten har sparkat på rätt mycket idag.. eller inte sparkat direkt men det har varit mycket rörelser =)

Imorgon är det kort dag. Har tänkt cykla till jobbet om vädret tillåter, sen är jag sugen på att fara en vända på stan. Skulle behöva fara till Luleå nån dag men vi får se om tiden och orken räcker till. Vette tusan om jag har blivit nå piggare av järntabletterna. har ätit dom i nästan 2 veckor nu, nån som vet hur lång tid det tar innan man märker nån skillnad??

Nä.. ska ta och sova nu så jag orkar upp imorgon!

Natti

Kommentarer
Postat av: Cissi

För mig tog det nästan en månad innan det blev bättre...

2010-04-27 @ 05:29:20
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0