Låååångfredag!

Herregud vilken lång dag det har varit idag! Trodde aldrig att jag skulle få gå hem från jobbet. Men tillslut så fick jag ju det.. och då for jag till mamma och pappa och åt köttsoppa! Yummi!! =) Så himla gott det är.

Har börjat smörja mig med en body butter från the body shop nu, den ska motverka bristningar och sånt på magen. Hoppas att den funkar för sånt slipper man ju gärna om det går. Sen sitter det väl kanske mycket i generna också men det skadar ju inte att smörja sig. Jag är ju värsta torrisen också så.. har då märkt att den gör att det kliare mindre på magen iaf och bara det är värt mycket!
Cacao body butter heter den.. så nu luktar jag som ett helt kakao plantage =)
Jossan på jobbet tipsade om den. Hon har använt den och har inte minsta märke på magen så jag håller tummarna. Mamma har inte heller minsta märke efter alla oss 3 syskon så jag hoppas på goda gener också.. haha.



Nu sitter jag och slötittar på tv.. finns osm ingen bra att se så jag funderar på att krypa ner i sängen.
Imorgon ska jag nog fara till klinten med mamma och pappa och syrran. Är stört sugen på att åka lite slalom men det är nog kanske ingen bra idé nu.. speciellt när jag inte har åkt på så länge. Så det blir att bara mysa och grilla istället.. men det är ju inte fy skam det heller =)

Jo.. fick ett mess av min älskling i natt.. han hade hittat påskägget då och han blev jätte glad =) Han hade funderat vad det var för hård grej som var i sovsäcken.. hihi.
Så roligt när man kan överraska varann med såna där små saker. Det är sånt som betyder så oerhört mycket..

Nä.. sängen var det ja..

Hoppas ni alla får en bra helg och en glad påsk!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

aha du har börjat med den där nu, får hoppas den hjälper, men som sagt, det är nog i generna också, men där har du ju tur om din mamma inte heller har fått nå bristningar :) det kommer säkert va lugnt för dig då! :) bra om den luktar gott också. hihi. kramar

2010-04-03 @ 08:26:45
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

Tyvärr så är det ju så att brisningarna kommer i den underliggande vävnaden och den når man inte med krämer. Men det är ju skönt att hålla huden mjuk och smidig om inte annat :) Däremot så är det tydligen genetiskt så om din mamma inte fått så slipper du nog med :)



2010-04-03 @ 20:53:48

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0