Ingen sovmorgon här inte!

Åh tänkte ju sov ut lite idag men det sket sig kan man säga.. vakande kl 7 och kunde inte somna om =) Men jag har legat kvar i sängen tills nu ändå, gick bara upp och hämtade mini laptopen. Har hittat massa grejer jag vill ha på tradera nu.. åååhh. Ge. Mig. Massa. Pengar.

Lillskrutten har haft morgon gympa också.. tror det var därför jag vaknade. Han har sparkat på rätt mycket. Väckte älsklingen så han också fick känna =) Men han tycker att lillen ska börja sparka mer och hårdare så det känns ordentligt och gärna syns också.. haha.

Verkar som att det blir en superfin dag idag.. känns lite pissigt att vi ska vara inne och tvätta en massa. Vi ska låna tvättstugan hos älsklingens mamma och tvätta upp all tvätt vi har. Nåja.. vi får väl vara ute medans vi väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Fast jag är ju lite sugen på att skjuta upp tvättningen nån dag =)

Nä.. nu ska jag ta och stiga upp och äta frukost och klä på mig så vi hinner gå en lång prommis iaf!

Hoppas ni får en bra dag!

Kram



Va fan.. kom ju just på att vi går in i v. 21 idag! Shit pommes va fort det har gått.. vi är alltså i femte månaden nu! Helt galet =)
Läste snabbt på babycenter om den här veckan och nu är lillen ungefär 27cm lång! Plutten börjar bli stor..
Och han kan tydligen höra vad som sägs utanför magen nu också.


Nå.. frukost var det ja =)

Kommentarer
Postat av: magda

Bäst att vi inte säger nå fula ord så lillen inte tar efter oss;) Haha gick det bra i luleå igår?

2010-04-14 @ 12:02:40
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0