Fortfarande tisdag =)

Men det känns som vi har hunnit med så mycket idag så jag måste skriva lite till =)

Först så cyklade jag till jobbet, jobbade 9-13.45. Det gick rätt fort.. thank god! Det har ju varit en stor vattenpöl på golvet vid ingången till personal korridoren i butiken, den har väl funnits i typ 3 månader eller nåt sånt och nu har dom tagit tag i det där och ska fixa det. Meen då ska dom ju bila upp golvet och det låter ju jääävligt illa, och självklart ska dom göra det efter att vi har öppnat så man måste sitta och jobba i det där förbaskade oljudet! Tog iaf på mig öronproppar så jag slapp det värst ljudet =)

Sen var vi i Luleå och kikade på barnvagnar! Himla mysigt =) Men fasen va dyrt det är.. helt vansinnigt. Men nu har vi då lite mer kött på benen i vagndjungeln! Finns ju hur mycket som helst. Men vi upptäckte att det bara är barnens hus som säljer vagnar i Luleå! WTF?!
Vi var in en sväng på barnvagns butiken här i Boden också och hittade en jättefin emmaljunga vagn, 85-års special edition med läder liknande tyg i vitt!  Himla fin men med alla tillbehör man behöver så skulle den kosta drygt 8000kr och det är det fasen inte värt. Vi har ju hittat en på internet som vi förmodligen kommer att köpa och med tillbehör och allt så kostar den typ hälften av emmaljungan och jag tycker faktiskt att den billigare är snyggare! Perres =)

Vi passade på att käka när vi var i Luleå också.. på Baan thai.. så himla gott det var! Åt fläskfilé med bea och potatisgratäng, och i gratängen var det vitlök i massssor! Så grymt grymt gott =)

Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, var och gick en kvälls prommis med India för en stund sen och nu är det strax dags för sängen! Är helt slutkörd. Skönt att vara ledig imorgon. Ska nog ta en liten sovmorgon minsann =)

Ja.. men då hade jag nog inget mer att skriva.

Natti natti allihopa.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0