1 april!

Hur många är det som har blivit lurade idag? Jag har klarat mig faktiskt! (tror jag iaf)

Har varit himla mycket på jobbet idag.. usch va jag hatar såna här dagar! Massa människor heeela tiden, man blir så otroligt trött i huvudet. På kvällen var det då lugnt iaf och det var himla skönt.

Igår kväll när jag gick och la mig så hittade jag ett påskägg under huvudkudden! Han är så himla fin och gullig min underbara pojkvän! Älskar honom mer än nånting annat!
Undrar om han hittar sitt ägg snart.. har gömt ett i hans sovsäck =) Han borde väl upptäcka det när dom går och lägger sig i natt.. hihi.
Känns himla tomt och konstigt att vara utan honom.. usch va jag hatar det! Men det är ju inte så länge och dom har ju sin årliga Elmia resa så det är bara härda ut =)

Är himla trött så jag ska nog ta och krypa ner nu.. ska ju upp och jobba imorgon igen, 9-18. Suck! Men det är ju röd dag så det är ju bra med pengar iaf.

Sov gott allihopa!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0