Svininfluensa??

Jag har bliivit sjuuuk =(
Jobbade igår kvälll och de var inga problem.. var lite frusen sista timmen typ men det är jag ju ofta på jobbet så det var ju inget konstigt. Kom hem och hade grymmes ont i nacken och axlarna från kassan. Men sen efter en timme ungefär så fick jag världens feber frossa och rätt hög feber.. bara poff från ingenstans! Började må riktigt konstigt och har knappt sovit nå i natt. Får ju så stört ont i huden när jag har feber så att ha täcket på sig är en plåga och har jag det inte på mig så fryser jag ihjäl. Ringde och sjukanmälde mig imorse iaf.

Nu ligger jag på soffan med hunden på fötterna och tjocka täcket på mig. Älsklingen har flytt fältet =) Nä inte riktigt, det är ju fredag och fredags lunch och sen far han nog till huset. Men det gör iinget.. jag tycker det är rätt skönt att vara själv när jag är sjuk.. bara ha det lugnt och tyst och ligga i soffan å se tv. Om jag inte är riktigt jävla dålig.. då är det ju skönt att ha nån annan hemma som tar hand oom mig när jag svimmar å så =)

Nu ska jag iaf försöka få i mig lite spagetti och buljong.

Kram


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0