Söndag

Åh fyyy tusan va skönt att vakna upp och må bra trots en kväll ute =))
Blev tyvärr knappt några bilder.. måste verkligen bli bättre på det där igen!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. fick en plötslig lust att fixa mitt hår idag men får se om jag orkar, eller rättare sagt om söta Tessi har lust/orkar idag =) Får väl slänga iväg ett mess och höra..

Kliar som tusan i shopping nerven också men det är verkligen köp stopp för mig just nu! BARA saker till huset, men det är ju skit roligt att köpa det också men nu väller det ju in så mycket fina och mysiga höstkläder överallt så det är grymt svårt att hålla sig!
Får nog köpa en lott och hoppas på 100 000kr i månaden i 20 år eller vad det nu var. Satan va nice det skulle vara =)

Nä nu ska jag nog messa Tessi och käka..

Hoppas ni har en skön söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

haha det tog ett tag innan jag såg de där messet=)

Det var himla trevligt igår måste ja säga'09

2009-09-06 @ 22:23:27
URL: http://tjassie.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0