Love letter

Beethoven

Immortal Beloved.

My thoughts go out to you, my immortal beloved.
I can live wholly with you or not at all-
Be calm my life, my all. Only by calm consideration of our existence can we achieve our porpose to live together.
Oh continue to love me, never misjudge the most faithful heart of your beloved.
Ever thine.
Ever mine.
Ever ours.

Tycker den är så himla fin! Min nästa tattoo ska bli ett citat ur det här brevet.
Ska kolla upp pris och boka tid till veckan.. men jag lär ju få vänta ett tag innan han kan göra den. Men det gör ingenting för jag har redan tänkt på hur jag vill ha den i så många år så nån månad till överlever jag =)

Nu ska jag vila lite och sen ska jag nog städa lite innan jag börjar med maten. Älsklingen fick visst inte tag i nå fix så vi kan inte kakla idag =(
Men men..

Hoppas ni har en bra helg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Shit vad fint! Den är vacker, den där! =) Det kommer att bli super bra!!=)



Kraam på dig!

2009-09-12 @ 20:07:44
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0