Lördag..

Åh vilket härligt väder det är! Synd bara att jag måste sitta instängd på ica hela dagen. Men det gjorde iaf susen för humöret att stiga upp och mötas av strålande sol =)

Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig så hittar jag India halvt under sängen tuggandes på en kabel! Jäkla hund. Då har hon tuggat av kabeln till min mobilladdare! Hon har aldrig nånsin tuggat på sladdar tidigare så jag vet inte alls vad som flög i henne nu. Tur att den inte var igång och att det är så låga ampere och volt i den.. hon hade ju kunnat grilla sig själv!
Nu har jag iaf satt upp (så gott det går) alla kablarna så jag hoppas att hon inte gör om det.

Jo just ja.. det har jag ju glömt att säga. 28 november ska jag vara med i make up stores visning igen.. den här gången för czarinna serien. Blir på cleo i luleå så då tycker jag att mina kära vänner ska komma och så drar vi en party natt i luleå efter att jag är klar! Skulle ju vara hur kul som helst, det är ju år och dar sen man var ut i luleå.

Ikväll blir det förhoppningsvis bara mys hemma med min älskling. Ska köpa nån vinflaska och glass och lite annat gott tänkte jag. Skulle vara så skönt att bara vara hemma och mysa och se film och kanske bli lite små full =)

Nä nu måste jag borsta tänderna och sen börja röra mig mot jobbet.

Kram



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0