Härliga tisdag!

Ohh va skönt nu är jag ledig i 2 dagar =) I looove tisdagar!
Och idag känns sådär extra bra för när jag kom hem så låg det ett h&m paket och väntade på mig i brevlådan! Wiihoo! Blev att behålla en stor polo och en klänning men sen måste jag skicka tillbaka en annan klänning och en cardigan för dom såg inte så bra ut i verkligeheten tyvärr. Men men.. var ju mest ute efter polon och klänningen så jag är super nöjd ändå! Har ju väntat 3 månader på det här paket också! Shit va tid det har tagit!

Nu håller jag på med lite middag.. fläsk pannkaka och sen ska jag bara klä på mig och fara in till stan och gå på teater med svärmor. Ska bli roligt.
Efter det blir det nog bara mys i soffan med té eller varm choklad och tv. Är ju riktigt mysväder ute.. grått och regning.. som gjort för att vara inne och mysa!


En vit stickad klänning.


En grå mysig polo.

Nu måste jag sätta fart!

Hoppas ni också har en bra tisdag!

Kram



Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0