Fram med spaden!

Herregud.. har just fått gräva fram min lilla hund. Hon hade krypit in under bussen och fastnat. Vet inte hur länge hon har suttit där heller. Stackars liten. Hade inte sett eller hört henne på en stund så jag ropade på henne och trodde såklart att hon hade stuckit in i skogen så jag hann ju bli liiite arg också. Men när jag har ropat några gånger så hör jag henne gnälla sådär hemsk hjärtskärande.. sprang ut och letade efter henne och hörde henne bara gnälla hela tiden. Fasen va rädd jag hann bli innan jag hittade henne!
Ringde i halv panik till Magnus när jag hittade henne därunder =)
Så det var bara hämta spaden och börja gräva.. lite svårt bara med en skärrad hund som försöker ta sig fram där jag har spaden.. men hon fattade rätt snabbt att jag grävde fram henne så då var hon så söt och backade när jag sa till när jag skulle ta lite hårdare spadtag =) Fick då fram henne till slut och nu mäste hon bada för hon är helt jordig..

Min stackars plutt.. känner mig som världens hemskaste matte just nu. Måste nog göra nånting gott till henne =)


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0